SEO Marketingo Paslaugos — Optimizavimas Paieškai

SEO Marketingo Paslaugos — Reklamos Kanalų, Duomenų ir SEO Analizė — Nauja Pardavimų Strategija — WordPress Tinklapių Dizainas ir Programavimas.

Reklamos-Kanalu-Duomenu-SEO-ir-Analize

Marketingo Paslaugos

Mikulskis dirba kaip marketingo ekspertas ir padeda B2C bei B2B verslui taikyti pažangias skaitmeninio marketingo priemones ir naujas SEO praktikas.

SEO optimizavimas paieškai, konkurencinės rinkos analizė, Google reklamos internete transliavimas, reklamos kanalų auditas ir optimizavimas, segmentuotas remarketingas, tinklapių programavimas, vartotojo patirties nagrinėjimas ir vertinimas – Justino Mikulskio paslaugos.

Rinkos, kuriose Mikulskis aktyviai dirba: teisė, finansinės paslaugos, e. prekyba (mažmeninė ir didmeninė), politika, lažybos internete, mados industrija ir nišiniai projektai, susiję su kultūra.

Soc. Tinklai

Facebook Reklama
Instagram Reklama
Linkedin, Twitter ir kt.
Remarketingas

Duomenų Analitika

Google Analytics
Google Tag Manager
Search Console
Segmentacija

Google Ads

Paieškoje
Tinklapiuose
Youtube
Remarketingas

Konsultacija

Online Turinys
Brandingas
Socialiniai Tinklai
UX/UI (Naudotojo Elgsena)

SEO Optimizacija

Auditas
Tinklapio Analizė
Strategija
Optimizacija

Kitos Paslaugos

Konkurentų Analizė
Banerių Dizainas
Wordpress Kūrimas
Partizaniniai Sprendimai

Naujausios Žinios Apie Marketingą

Kasmet Atnaujinami Google Sertifikatai

Reali Praktika Europos ir JAV Rinkose

Skaitomi Pranešimai Marketingo Konferencijose

Kaip Vyksta Darbai?

Skaitmeninio marketingo ir SEO paslaugos vyksta dirbtuvių ("workshop") principu. Mes susitinkame jūsų ofise, aptariame verslo lūkesčius, įjungiame kompiuterius ir pradedame darbus. Orientaciniai tikslai: auginti organišką srautą, optimizuoti reklamines kampanijas, didinti matomumą internete ir įvesti naujus sklaidos kanalus ar reklamos formatus. Visa to bendras tikslas - pardavimų auginimas.

Žingsnis po žingsnio peržiūrime ir įvertiname jūsų verslo istorinius skaitmeninio marketingo (tinklapis, PPC, SEO, soc. tinklai ir t.t.) duomenis. Sudėliojame preliminarų veiksmų planą pagal jūsų prioritetus. Realiu laiku darome keitimus, diegiame trūkstamus įrankius, optimizuojame analitiką ir geriname reklamos kampanijų nustatymus. Atliekant keitimus remiamės esamais Google, vidiniais ("CRM") ir trečiųjų šalių (pvz.: "Ahrefs") duomenimis.

Jeigu sprendžiama situacija reikalauja papildomų resursų - pateikiu rekomendacijas ir galimus sprendimo būdus. Viso darbo metu suprantamai ir aiškiai dalinuosi savo ilgamete patirtimi ("know-how"), esant poreikiui mokau, kad eigoje dalį svarbių, bet nesudėtingų darbų galėtumėte tęsti savarankiškai.

Kada atlieku marketingo apžvalgą ir SEO auditą, išanalizuoju tinklapio techninį kodą ir su Jumis aptariu lūkesčius - nurodau reikalingus veiksmus ateičiai. Taip pat, dirbtuvių ("workshop") pabaigoje numatau kitų darbui reikalingų dienų skaičių ir paruošiu jums užduotis, kurias savarankiškai atliekate iki kito mūsų susitikimo.