2024 Marketingo Paslaugų Įkainiai

Gerbiu užsakovus, todėl paslaugas teikiu lygiavertiškai, transparentiškai ir su atsidavimu. Pasirašau (NDA) konfidencialumo susitarimą

55
1 val.
* Nurodytoje kainoje mokesčiai įskaičiuoti. Trumpiausias užsakomas nepertraukiamas darbų laikas 6 val.

Online konsultacijos 07:30 — 08:30 arba 18:00 — 19:00 (Kaina 80 €)

Pavyzdžiai (darbų aprašai yra orientacinio pobūdžio)

Diena

Glausta Jūsų tinklapio SEO ir Digital kanalų apžvalga, Marketingo galimybių identifikavimas

Trys dienos

Reikalingų SEO įrankių prijungimas ir nustatymas. Glausta rinkos analizė ir kt. rekomendacijos

Savaitė

Mokamos reklamos kanalų optimizavimas, tinklapio SEO auditas, duomenų išvados ir kt. darbai

Dvi savaitės

Nuoseklus darbas su Jūsų projekto Digital dalimi. Nuo analizės ir optimizavimo iki strategijos ir vykdymo

Trys savaitės

Remarketingo reklamos kampanijos, klientui pritaikyti partizaninio marketingo veiksmai

Mėnesis

Įvaizdinio WordPress tinklapio sukūrimas, Google analitikos ir SEO integravimas

Atvykstu darbuotis į kliento ofisą (Vilnius) arba nuotoliu (kiti miestai)

Paslaugų aprašai yra kaip pavyzdys

Darbo valandos 09:30 — 15:30

Online Konsultacijos 07:30 — 08:30 arba 18:00 — 19:00 (Kaina 80 €)

Marketingo Seka

Analizė
Strategija
Įgyvendinimas
Optimizacija

Kaip Vyksta Darbai?

Skaitmeninio marketingo ir SEO paslaugos vyksta dirbtuvių ("workshop") principu. Mes susitinkame jūsų ofise, aptariame verslo lūkesčius, įjungiame kompiuterius ir pradedame darbus. Orientaciniai tikslai: auginti organišką srautą, optimizuoti reklamines kampanijas, didinti matomumą internete ir įvesti naujus sklaidos kanalus ar reklamos formatus. Visa to bendras tikslas - pardavimų auginimas.

Žingsnis po žingsnio peržiūrime ir įvertiname jūsų verslo istorinius skaitmeninio marketingo (tinklapis, PPC, SEO, soc. tinklai ir t.t.) duomenis. Sudėliojame preliminarų veiksmų planą pagal jūsų prioritetus. Realiu laiku darome keitimus, diegiame trūkstamus įrankius, optimizuojame analitiką ir geriname reklamos kampanijų nustatymus. Atliekant keitimus remiamės esamais Google, vidiniais ("CRM") ir trečiųjų šalių (pvz.: "Ahrefs") duomenimis.

Jeigu sprendžiama situacija reikalauja papildomų resursų - pateikiu rekomendacijas ir galimus sprendimo būdus. Viso darbo metu suprantamai ir aiškiai dalinuosi savo ilgamete patirtimi ("know-how"), esant poreikiui mokau, kad eigoje dalį svarbių, bet nesudėtingų darbų galėtumėte tęsti savarankiškai.

Kada atlieku marketingo apžvalgą ir SEO auditą, išanalizuoju tinklapio techninį kodą ir su Jumis aptariu lūkesčius - nurodau reikalingus veiksmus ateičiai. Taip pat, dirbtuvių ("workshop") pabaigoje numatau kitų darbui reikalingų dienų skaičių ir paruošiu jums užduotis, kurias savarankiškai atliekate iki kito mūsų susitikimo.